Дистанційна освіта для учнів. Українська мова та література.

Урок №1 Презентація. 10 кл. Функції мови

ЗАВДАННЯ З 04.05 по 08.05

Завдання для 5-А класу

Добрий день.
5-А кл. Укр. мова.
05.05. Розділові знаки при прямій мові.
д\з Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
Вивчити & 14, вправа 122 – письмово (1 завдання)
Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки:  https://www.youtube.com/watch?v=V3fZ93TfNT4

06.05. 5-А кл. Укр. мова.  Синтаксичний практикум.
д\з Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
Вивчити & 14, вправа  123 – письмово (1  завдання)
Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки:  https://www.youtube.com/watch?v=fQHweEwQg5o
06.05. 5-А кл. Укр. мова.   РМ№22. Складання розповіді на тему: «Чому навчила мене моя матуся?»
Скласти розповідь «Чому навчила мене моя матуся?»
письмово з використанням складних речень (1р.) і речень,  що містять пряму мову (1р.), звертання (1р.), вставні слова(1р.) (4-5 речень).
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання розділових знаків:

08.05. 5-А кл. Укр. мова.  Діалог.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
 Вивчити & 15, розглянути приклади, виконати  вправу 126 –  письмово (1 завдання).
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання розділових  знаків при  діалозі:  https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc

5-А клас. Українська література

04.05.   5-А. Укр. літ.  Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак».
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі:  
Опрацювати ст.. 215-222.  Прочитати оповідання, скласти план.
Переглянути відео.

08.05.   5-А. Укр. літ.  Григір Тютюнник.  «Дивак». Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa  
Опрацювати ст.. 215-222.   Відповісти на питання на ст..221-222 усно, №1-3 - письмово.
Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=7aPIMxKGO_g

Завдання для 5-Б класу

Добрий день.
5-Б кл. Укр. мова.
05.05. Розділові знаки при прямій мові.
д\з Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
Вивчити & 47, вправа 503 – письмово (1 і 2 завдання)
Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки:  https://www.youtube.com/watch?v=V3fZ93TfNT4

06.05. 5-Б кл. Укр. мова.  Синтаксичний практикум.
д\з Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
Вивчити & 47, вправа 501 – письмово (1  завдання)
Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки:  https://www.youtube.com/watch?v=fQHweEwQg5o
06.05. 5-Б кл. Укр. мова.   РМ№22. Складання розповіді на тему: «Чому навчила мене моя матуся?»
Скласти розповідь «Чому навчила мене моя матуся?»
письмово з використанням складних речень (1р.) і речень,  що містять пряму мову (1р.), звертання (1р.), вставні слова(1р.) (4-5 речень).
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання розділових знаків:

08.05. 5-Б кл. Укр. мова.  Діалог.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
 Вивчити & 48, розглянути приклади, виконати  вправу 507 –  письмово (1 завдання).
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання розділових  знаків при  діалозі:  https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc

5-Б клас. Українська література

04.05.   5-Б. Укр. літ.  Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак».
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
Опрацювати ст.. 215-222.  Прочитати оповідання, скласти план.
Переглянути відео.

08.05.   5-Б. Укр. літ.  Григір Тютюнник.  «Дивак». Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa  
Опрацювати ст.. 215-222.   Відповісти на питання на ст..221-222 усно, №1-3 - письмово.
Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=7aPIMxKGO_g

Завдання для 6 класу

Добрий день.
04.05. 6 кл. Укр. мова. Заперечні й неозначені займенники, їх відмінювання.   Вивчити & 60, розібрати приклади,  вправа 504 (друге завдання) – письмово.
05.05. 6 кл. Укр. мова Правопис заперечних  займенників. Вивчити & 60, розібрати приклади,  вправа 516 - письмово.  
06.05. 6 кл. Укр. мова. Написання неозначених  займенників. Вивчити & 61, запам’ятати  правила правопису займенників.  
Вправа 524 – письмово.

08.05. 6 клас. Укр.літ. Степан Руданський. Коротко про письменника. «Добре торгувалось». Опрацювати ст.. 223- 226, відповідати на питання.
08.05. 6 клас. Укр. літ. Степан Руданський. «Добре торгувалось». Опрацювати ст.. 227- 228, відповідати на питання.

ЗАВДАННЯ З 27.04 по 30.04

Завдання для 6 класу


27.04. 6 кл. Укр. мова.  Особові займенники. Зворотний займенник себе. Вивчити & 59, розібрати приклади,  вправа 493 – письмово .



28.04. 6 кл. Укр. мова.   Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. Вивчити & 60, розібрати приклади,  вправа 500 - письмово.  

29.04. 6 кл. Укр. мова.  Відмінювання займенників. Вивчити & 60, запам’ятати форми відмінювання займенників. https://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGU
 Вправа 503 - письмово. (Зразок виконання: Н.в. наші, Р.в. наших, Д.в. нашим, Зн.в. наших, Ор.в. нашим, М.в. на наших).
  

Завдання для 5 -А класу

Українська мова 


28.04. 5-А кл. Укр. мова. Коми між частинами складних речень.  

Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda  Вивчити & 13, розглянути приклади, виконати  вправу  117 – письмово.

Переглянути відео урок. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all

29.04. 5-А кл. Укр. мова. Коми між частинами складних речень.

Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda  Вивчити & 13, розглянути приклади.
 Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки:  
29.04. 5-А кл. Укр. мова. Пряма мова.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda  Вивчити & 14, вправа120 – виписати речення з прямою мовою.
Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки при прямій мові. https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8

Українська література.

27.04. Укр. літ. Максим Рильський. «Дощ».
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa  
Опрацювати ст.. 213-214. Зробити аналіз вірша. 
Переглянути відео урок, скрайбінг-презентацію, запам’ятати матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk  

Завдання для 5-Б класу

Українська мова 


28.04. 5-Б кл. Укр. мова. Коми між частинами складних речень.

д\з Навчальний матеріал і завдання на  платформі:


Вивчити & 489, вправа 478 – письмово.

Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all  
29.04. 5-Б кл. Укр. мова.  Коми між частинами складних речень.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa  Вивчити & 46, розглянути розділові знаки у реченнях з правила.
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання розділових знаків:

29.04. 5-Б кл. Укр. мова. Пряма мова.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі:
 Вивчити & 47, розглянути приклади, виконати  вправу 499 – скласти три речення за схемами письмово.
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання розділових  знаків при прямій мові: https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8

Українська література.


27.04.   5-Б. Укр. літ. Максим Рильський. «Дощ».

Д/З Навчальний матеріал і завдання на  платформі: https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa

Опрацювати ст.. 213-214. Зробити аналіз вірша.  

Переглянути відео урок, скрайбінг-презентацію, запам’ятати матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk

ЗАВДАННЯ З 21.04 по 24.04

Завдання для 5-А класу


Завдання на платформі   https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 

Українська мова 

21.04. 5-А кл. Укр. мова. Вставні слова. Вивчити &  12 на ст..48-49, впр.  101 – письмово.Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 

22.04. 5-А кл. Укр. мова. Виділення  вставних  слів комами. Вивчити & 12 на ст..48-49.Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 

22.04. 5-А кл. Укр. мова.  Складні речення. Вивчити & 13.Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 

24.04. 5-А кл. Укр. мова.  Коми між частинами складних речень.. Вивчити & 13 на ст..53-54, впр. 114 – письмово.  
Навчальний матеріал і завдання  на платформі.https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda   

Українська література.

Навчальний матеріал і завдання  на платформі.
 https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa  

24.04. 5-А, 5-Б. Укр. літ. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Опрацювати ст.. 212, записати вірші поета.


Завдання для 5-Б класу


Завдання на платформі   https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

Українська мова 

21.04. 5-Б кл. Укр. мова. Вставні слова. Вивчити & 45, впр. 478 – письмово. 
Навчальний матеріал і завдання  на платформіhttps://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa  

22.04. 5-Б кл. Укр. мова. Виділення  вставних  слів комами. Вивчити & 45, впр. 481 – письмово.Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

22.04. 5-Б кл. Укр. мова.  Складні речення. Вивчити & 46.Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

24.04. 5-Б кл. Укр. мова.  Коми між частинами складних речень.. Вивчити & 46, впр. 492 – письмово.Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

Українська література.


Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa 
24.04. 5-А, 5-Б. Укр. літ. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Опрацювати ст.. 212, записати вірші поета.

Завдання для 6 класу.

Українська мова.
21.04. 6 кл. Укр. мова. Узагальнення з теми «Числівник».   Виконати  впр.  481 – письмово.

22.04. 6 кл. Укр. мова.  Займенник. Розряди займенників. Вивчити & 58, впр. 484 - письмово.   

Українська література.


24.04. 6 кл. Укр.  літ. Розвиток мовлення. Розповідь про стосунки в родині (усно).

24.04. . 6 кл. Укр.  літ. Гумористичні твори. Читати ст.. 215.



 ****************************************************************


Завдання для 5-А класу


Завдання на платформі   https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 
Українська мова 
14.04. 5-А кл. Укр.мова . Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах в реченні з однорідними членами.  Вивчити & 11, впр.  92 - письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 
15.04. 5-А кл. Укр.мова  Тире при узагальнювальних словах в реченні з однорідними членами.  Вивчити & 11, впр. 91- письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda  

15.04. 5-А кл. Укр.мова . Звертання . Непоширені і поширені звертання. Розділові знаки при звертаннях. Вивчити & 12 (стор. 47), впр. 98 - письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 


17.04. 5-А кл. Укр.мова . РМ № 21. Лист до рідної людини з використанням звертань. Повторити & 12(стор. 47), впр. 99 -  письмово за зразком. Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda  

Українська література.

13.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ. Євген Гуцало. "Лось". Основні відомості про письменника. Оповідання "Лось". Прочитати ст. 203 – 211, скласти план до оповідання «Лось» - письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa 



17.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ. Євген Гуцало. "Лось". Характеристика образів. Прочитати ст. 203 – 211, відп. на пит. на стор. 210 – 211 – усно. Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa


Завдання для 5-Б класу

Завдання на платформі  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa 
Українська мова
14.04. 5-Б кл. Укр. мова. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах в реченні з однорідними членами.  Вивчити & 43, впр. 456 - письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

15.04. 5-Б кл. Укр. мова  Тире при узагальнювальних словах в реченні з однорідними членами.  Вивчити & 43, впр. 457- письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

15.04. 5-Б кл. Укр. мова. Звертання. Непоширені і поширені звертання. Розділові знаки при звертаннях. Вивчити & 44, впр. 470 - письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa 

17.04. 5-Б кл. Укр. мова . РМ № 21. Лист до рідної людини з використанням звертань. Повторити & 44, впр. 473 - письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

Українська література.

13.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ. Євген Гуцало. "Лось". Основні відомості про письменника. Оповідання "Лось". Прочитати ст. 203 – 211, скласти план до оповідання «Лось» - письмово. Навчальний матеріал і завдання  на платформі.  https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa

17.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ. Євген Гуцало. "Лось". Характеристика образів. Прочитати ст. 203 – 211, відп. на пит. на стор. 210 – 211 – усно. Навчальний матеріал і завдання  на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa 

Завдання для 6 класу.

Українська мова.
  13.04. 6 кл. Укр.мова. Відмінювання порядкових числівників. Вивчити &57 . Провідміняти порядковий числівник 148-ий (за зразком таблиці на стор. 205).
14.04. 6 кл. Укр.мова. Творення числівників. Повторити&& 56, 57, вправа 478 – письмово.
15.04. 6 кл. Укр.мова. Узагальнення з теми «Числівник». Вправа 481 – письмово.

Українська література.


17.04. 6 кл. Укр.літ. Леся Воронина».Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Читати стор. 196-211, відповідати на питання.


Завдання для 5-А класу

Завдання на платформі  https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda  
Українська мова 
  07.04 Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити & 9, вправа 76,  
08.04. Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити & 9, вправа 78
08.04   Вивчити &10, виконати вправу  81, підкреслити одноріні члени речення.
10.04.   Вивчити &10 на стор. 42, виконати вправу  84, підкреслити однорідні члени речення.

Українська література.

Завдання на платформі  https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
06.04. Виразне читання  віршів Т.Шевченка, П.Тичини. Виразно читати  вірші Т.Шевченка, П.Тичини. 
10.04. Література рідного краю. Поезії Василя МарсюкаВиразно читати вірші В.Марсюка.

Завдання для 5-Б класу

Завдання на платформі   https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa

Українська мова


07.04. Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити &41.   
08.04 Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити &41.   
08.04. Речення з однорідними членами речення. Вивчити &42 , вправа 444 письмово.
 https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa 

10.04. Кома між однорідними членами речення. Вивчити &42, виконати вправу 447  (другий  абзац списати)

Українська література.


Завдання на платформі  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa 
06.04. Виразне читання  віршів Т.Шевченка, П.Тичини.   Виразно читати  вірші Т.Шевченка, П.Тичини. Виразно читати  вірші Т.Шевченка, П.Тичини. 
10.04 Література рідного краю. Поезії Василя Марсюка . Виразно читати вірші В.Марсюка.

Завдання для 6 класу.

Українська мова.
06.04. Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. Вивчити &57, вправа 474 (Виконання впр. 474: шести-шістьох, п’ятьох-п’яти, двадцяти – двадцятьох, вісьмох-восьми,, на десяти- на десятьох, п’ятдесятьома- п’ятдесятьма).
07.04. Буква ь на кінці числівників. Написання порядкових числівників. Вивчити &57, вправа 478.(записати цифри словами).
08.04. Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з  

-тисячний. Вивчити &57,   провідміняти за зразком таблиці на ст.. 206 дробові числівники 3/7, 4/9 (Н.в. три сьомих, чотири дев'ятих  Р.в трьох сьомих, чотирьох дев'ятих і тд.)

Українська література.

10.04. Леся Воронина - сучасна письменниця. Сюжет. Читати стор. 194-196.

10.04. Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9". Читати стор. 196-200, відповідати на питання.

Завдання для 6 класу.
Українська мова.
30.03
Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки. 
Д.З. Вивчити &55, впр. 461 виконати письмово.
31.03. 
Тема. Числівники прості, складні і складені.  
Д.З. Повторити &56, вправа 471 письмово.  
01.04.
Тема. Відмінювання кількісних числівників.   
Д.З. Повторити &56, вправа 472 письмово.

Українська література.

03.04. Тема. М.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Сюжет. 
03.04 Тема. М.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Головні герої.
 Д.З. Прочитати твір М.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", відповідати на питання усно.

Завдання для 5-А класу

Завдання на платформі   https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda 
Українська мова 
31.03   Вивчити & 9, виконати вправу  75 – письмово, підкреслити усі члени речення.
01.04   Повторити &9, виконати вправу  471 (І – ІІ завдання) на стор. 201. Переглянути відео https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all
03.04.  Повторити &9, виконати вправу 472 (І – ІІ завдання) на стор. 201-202.

Українська література.

Завдання на платформі   https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
30.03. Виразно читати вірші П.Тичини, відповідати на питання, зробити аналіз одного вірша (тема, ідея, образи, художні засоби: епітети, метафори, порівняння і т.д.)    
03.04. Вивчити вірш П.Тичини (1 на вибір з підручника).

Завдання для 5-Б класу


Завдання на платформі  https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Українська мова

31.03.  Вивчити &41 ,  вправа 437 (І-ІІ завдання). 

01.04.  Повторити &41, виконати вправу 435, 436 –письмово, підкреслити члени речення. Переглянути відео https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all

03.04.  Повторити &41, виконати вправу 538 (на стор. 220).




Українська література.

Завдання на платформі   https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
30.03.   Виразно читати вірші П.Тичини, відповідати на питання, зробити аналіз одного вірша (тема, ідея, образи, художні засоби: епітети, метафори, порівняння і т.д.)    
03.04.  Вивчити вірш П.Тичини (1 на вибір з підручника).


16.03. 7 клас. Завдання з української мови.  
&31,32 вивчити,  вправи 254,259,264 - письмово
                                                                                     Відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6UoopVNYSmI
 https://www.youtube.com/watch?v=D-aiJjEdzuU
https://www.youtube.com/watch?v=4TsPUugCZwA
https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s







17.03, 18.03. 7 клас. Завдання з української літератури.
(За підручником Коваленко). 
Читати ст.215-220, відповідати на питання.  Новела "Гер переможений". Визначити тему, ідею, образи. Записати в зошити.
https://www.youtube.com/watch?v=uIuqANssI7s
https://www.youtube.com/watch?v=_HU1TljPLqI

16.03. 6 клас.  Завдання з української мови.  .
 Вивчити &54, впр. 449 виконати письмово.
17.03.  6 клас. Завдання з української мови.  
 Вивчити &55, вправа 460 письмово.
18.03. 6 клас.  Завдання з української мови.  
Опрацювати & 79, вправа 592 - написати твір, обсяг пів сторінки.



Посилання на  відео для перегляду:  
https://www.youtube.com/watch?v=Pkb6RI45Z2A

20.03. 6 клас.  Завдання з української літератури.
Прочитати твір М.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", відповідати на питання усно.
Відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=I2IfQ35RXKE
 https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks

16.03. 5-А, 5-Б кл.  Завдання з української літератури.
Прочитати ст.195-196, відп. на пит., записати терміни в зошит. Вивчити вірш "Садок вишневий коло хати" (ст.197).
20.03.5-А, 5-Б клЗавдання з української літератури.
Прочитати біографію П.Тичини. Записати і вивчити терміни: метафора, епітет.
Посилання на  відео для перегляду: 
https://www.youtube.com/watch?v=E0jnBCkMEuM
https://www.youtube.com/watch?v=_QY2ZSTPX_w
https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8
https://www.youtube.com/watch?v=xxgosZn_tGY

17.03. 5-А кл. Укр.мова.
Вивчити & 9, виписати з правил приклади  (3 речення), підкреслити всі члени речення - головні і другорядні.
18.03.  5-А кл.  Укр.мова.
Повторити &9, виконати вправу 73.
20.03. 5-А кл.  Укр.мова.
Повторити &9, виконати вправу 77.

17.03. 5 - Б кл. Укр.мова.
Вивчити & 41, виконати вправу 433 - письмово, тільки підкреслити всі члени речення, питання усно.
18.03.  5-Б кл.  Укр.мова.
Повторити &41, виконати вправу 434.
20.03. 5-Б кл.  Укр.мова.
Повторити &41, виконати вправу 441.

Посилання відео для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4
Теоретичний матеріал для ознайомлення.
Головні та другорядні члени речення
Головні члени речення — це підмет і присудок.
Підмет — головний член речення, що означає дійову особу або предмет, про який говориться в реченні, і відповідає на питання хто? що? Підмет завжди пов’язаний із присудком і найчастіше виражається іменником або займенником у називному відмінку (На землю глянули тихі зорі (М. Коцюбинський)), рідше — дієсловом у неозначеній формі або числівником (Лиш боротись — значить жить! (І. Франко). «Три» у щоденнику виглядає не дуже симпатично).
Присудок — головний член речення, який характеризує підмет за дією, станом або ознакою і відповідає на питання що робить підмет? що з ним робиться? який він є? хто він такий? що він таке? Присудок завжди пов’язаний із підметом. Він найчастіше виражається дієсловом (Ліс дрімав у ранковій тиші), рідше — прикметником чи іменником (Вірний приятель — то найдорожчий скарб (Нар. тв.)).
Другорядні члени речення — це додатки, означення, обставини. Вони пояснюють або уточнюють головні члени речення й залежать від них.
Додаток — другорядний член речення, що означає предмет, на який спрямована дія або стан, і відповідає на питання непрямих відмінків (кого? чого? кому? чому? кого? що? ким? чим? на кому? на чому?). Додатки найчастіше виражаються іменниками або займенниками, а також усіма іншими частинами мови у значенні іменника (Стали їсти кашу. Зїли все, що було в буфеті).
Означення — другорядний член речення, що вказує на різні ознаки предмета і відповідає на питання який? чий? котрий? (у всіх родових, числових і відмінкових формах) та скільки? (лише в непрямих відмінках). Означення найчастіше виражається прикметником, займенником, числівником; рідше — іменником (Кубло зміїрусалчине волосся Писав на склі мороз-поет (В. Свідзінський)).
Обставина — другорядний член речення, який виражає різноманітні ознаки дії або іншої ознаки (місце, час, причину, мету, спосіб, умову) і відповідає на питання де? коли? чому? з якою метою? як? та ін. Обставини найчастіше виражаються прислівниками або іменниками з прийменниками (Уранці (коли?) йшли (як?) бадьоро, швидколегко: вітер дув (як?) збоку, а не супроти (Гр. Тютюнник)).
Завдання: вивчити поняття.




Немає коментарів:

Дописати коментар