Урок №1 Презентація. 10 кл. Функції мови
ЗАВДАННЯ З 04.05 по 08.05
Завдання для 5-А класу
Добрий день.
5-А кл. Укр. мова.
05.05. Розділові знаки при прямій мові.
д\з Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити & 14, вправа 122 – письмово (1 завдання)
06.05. 5-А кл. Укр. мова. Синтаксичний практикум.
д\з Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити & 14, вправа 123 – письмово (1 завдання)
06.05. 5-А кл. Укр. мова. РМ№22. Складання розповіді на тему: «Чому навчила
мене моя матуся?»
Скласти розповідь «Чому навчила мене моя матуся?»
письмово з використанням складних речень (1р.) і речень,
що містять пряму мову (1р.), звертання (1р.),
вставні слова(1р.) (4-5 речень).
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання
розділових знаків:
08.05. 5-А кл. Укр. мова. Діалог.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити &
15, розглянути приклади, виконати вправу
126 – письмово (1 завдання).
Переглянути
відео урок, запам’ятати вживання розділових знаків при діалозі: https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc
5-А клас. Українська література
04.05. 5-А. Укр. літ. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак».
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Опрацювати ст.. 215-222. Прочитати оповідання, скласти план.
Переглянути відео.
08.05. 5-А.
Укр. літ. Григір Тютюнник. «Дивак». Гідна поведінка Олеся як позиція
особистості.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
Опрацювати ст.. 215-222. Відповісти на питання на ст..221-222 усно,
№1-3 - письмово.
Завдання для 5-Б класу
Добрий день.
5-Б кл. Укр. мова.
05.05. Розділові знаки при прямій мові.
д\з Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити & 47, вправа 503 – письмово (1 і 2
завдання)
06.05. 5-Б кл. Укр. мова. Синтаксичний практикум.
д\з Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити & 47, вправа 501 – письмово (1 завдання)
06.05. 5-Б кл. Укр. мова. РМ№22. Складання розповіді на тему: «Чому навчила
мене моя матуся?»
Скласти розповідь «Чому навчила мене моя матуся?»
письмово з використанням складних речень (1р.) і речень,
що містять пряму мову (1р.), звертання (1р.),
вставні слова(1р.) (4-5 речень).
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання
розділових знаків:
08.05. 5-Б кл. Укр. мова. Діалог.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити &
48, розглянути приклади, виконати вправу
507 – письмово (1 завдання).
Переглянути
відео урок, запам’ятати вживання розділових знаків при діалозі: https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc
5-Б клас. Українська література
04.05. 5-Б. Укр. літ. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак».
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
Опрацювати ст.. 215-222. Прочитати оповідання, скласти план.
Переглянути відео.
08.05. 5-Б.
Укр. літ. Григір Тютюнник. «Дивак». Гідна поведінка Олеся як позиція
особистості.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
Опрацювати ст.. 215-222. Відповісти на питання на ст..221-222 усно,
№1-3 - письмово.
Завдання для 6 класу
Добрий день.
04.05. 6 кл. Укр. мова. Заперечні й неозначені
займенники, їх відмінювання. Вивчити
& 60, розібрати приклади, вправа 504
(друге завдання) – письмово.
05.05. 6 кл. Укр. мова Правопис заперечних займенників. Вивчити & 60, розібрати
приклади, вправа 516 - письмово.
06.05. 6 кл. Укр. мова. Написання неозначених займенників. Вивчити & 61, запам’ятати правила правопису займенників.
Вправа 524 – письмово.
08.05. 6 клас. Укр.літ. Степан Руданський. Коротко про
письменника. «Добре торгувалось». Опрацювати ст.. 223- 226, відповідати на
питання.
08.05. 6 клас. Укр. літ. Степан Руданський. «Добре торгувалось».
Опрацювати ст.. 227- 228, відповідати на питання.
ЗАВДАННЯ З 27.04 по 30.04
Завдання для 6 класу
27.04. 6 кл. Укр. мова. Особові займенники. Зворотний займенник себе. Вивчити & 59, розібрати приклади, вправа 493 – письмово .
28.04. 6 кл. Укр. мова. Питальні та відносні займенники, їх
відмінювання. Вивчити & 60, розібрати приклади, вправа 500 - письмово.
29.04. 6 кл. Укр. мова. Відмінювання займенників. Вивчити & 60,
запам’ятати форми відмінювання займенників. https://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGU
Вправа 503 -
письмово. (Зразок виконання: Н.в. наші, Р.в. наших, Д.в. нашим, Зн.в. наших,
Ор.в. нашим, М.в. на наших).
Завдання для 5 -А класу
Українська мова
28.04. 5-А кл. Укр. мова. Коми між частинами складних
речень.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Вивчити & 13, розглянути приклади,
виконати вправу 117 – письмово.
Переглянути відео урок. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all
29.04. 5-А кл. Укр. мова. Коми між частинами складних
речень.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Вивчити
& 13, розглянути приклади.
Переглянути
відео урок, запам’ятати розділові знаки:
29.04. 5-А кл. Укр. мова. Пряма мова.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Вивчити & 14, вправа120 – виписати
речення з прямою мовою.
Переглянути відео урок, запам’ятати розділові знаки
при прямій мові. https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8
Українська література.
27.04. Укр. літ. Максим Рильський. «Дощ».
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
Опрацювати ст.. 213-214. Зробити аналіз вірша.
Переглянути відео урок, скрайбінг-презентацію,
запам’ятати матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
Завдання для 5-Б класу
Українська мова
28.04. 5-Б кл. Укр. мова. Коми між частинами складних
речень.
д\з Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити & 489, вправа 478 – письмово.
Переглянути відео
урок, запам’ятати
розділові знаки: https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all
29.04. 5-Б кл. Укр. мова. Коми між частинами
складних речень.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі:
https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Вивчити & 46, розглянути розділові
знаки у реченнях з правила.
Переглянути відео урок, запам’ятати вживання розділових
знаків:
29.04. 5-Б кл. Укр. мова. Пряма мова.
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі:
Вивчити &
47, розглянути приклади, виконати вправу
499 – скласти три речення за схемами письмово.
Переглянути
відео урок, запам’ятати вживання розділових знаків при прямій мові: https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8
Українська література.
27.04. 5-Б. Укр. літ. Максим Рильський. «Дощ».
Д/З Навчальний матеріал і завдання на платформі: https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
Опрацювати ст.. 213-214. Зробити аналіз вірша.
Переглянути відео урок, скрайбінг-презентацію, запам’ятати
матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
ЗАВДАННЯ З 21.04 по 24.04
Завдання для 5-А класу
Українська мова
21.04. 5-А кл. Укр. мова. Вставні слова. Вивчити &
12 на ст..48-49, впр. 101 – письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
22.04. 5-А кл. Укр. мова. Виділення вставних
слів комами. Вивчити & 12 на
ст..48-49. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
22.04. 5-А кл. Укр. мова. Складні речення. Вивчити & 13. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
24.04. 5-А кл. Укр. мова. Коми між частинами складних речень.. Вивчити
& 13 на ст..53-54, впр. 114 – письмово.
Навчальний матеріал і завдання на платформі.https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Українська література.
Навчальний матеріал і завдання на платформі.
https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
24.04. 5-А, 5-Б. Укр. літ. Максим Рильський. Основні
відомості про поета. Опрацювати ст.. 212, записати вірші поета.
Завдання для 5-Б класу
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Українська мова
21.04. 5-Б кл. Укр. мова. Вставні слова. Вивчити & 45, впр. 478 – письмово.
Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
22.04. 5-Б кл. Укр. мова. Виділення вставних
слів комами. Вивчити & 45, впр. 481 – письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
22.04. 5-Б кл. Укр. мова. Складні речення. Вивчити & 46. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
24.04. 5-Б кл. Укр. мова. Коми між частинами складних речень.. Вивчити
& 46, впр. 492 – письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Українська література.
Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
24.04. 5-А, 5-Б. Укр. літ. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Опрацювати ст.. 212, записати вірші поета.
Завдання для 6 класу.
Українська мова.
****************************************************************
21.04. 6 кл. Укр. мова. Узагальнення з теми
«Числівник». Виконати
впр. 481 – письмово.
22.04. 6 кл. Укр. мова. Займенник. Розряди займенників. Вивчити &
58, впр. 484 - письмово.
Українська література.
24.04. 6 кл. Укр. літ. Розвиток мовлення. Розповідь про
стосунки в родині (усно).
24.04. . 6
кл. Укр. літ. Гумористичні твори. Читати
ст.. 215.
Завдання для 5-А класу
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Українська мова
Українська мова
14.04. 5-А кл. Укр.мова . Узагальнювальне слово в
реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах в реченні
з однорідними членами. Вивчити & 11, впр. 92 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
15.04. 5-А кл. Укр.мова Тире при узагальнювальних словах в реченні з
однорідними членами. Вивчити & 11, впр. 91- письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
15.04. 5-А кл. Укр.мова . Звертання . Непоширені і
поширені звертання. Розділові знаки при звертаннях. Вивчити & 12 (стор. 47), впр. 98 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
17.04. 5-А кл. Укр.мова . РМ № 21. Лист до рідної
людини з використанням звертань. Повторити &
12(стор. 47), впр. 99 - письмово за
зразком. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Українська література.
13.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ.
Євген Гуцало.
"Лось". Основні відомості про письменника. Оповідання
"Лось". Прочитати ст. 203 – 211, скласти
план до оповідання «Лось» - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
17.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ. Євген Гуцало.
"Лось". Характеристика образів. Прочитати ст. 203 – 211, відп. на пит. на
стор. 210 – 211 – усно. Навчальний
матеріал і завдання на
платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
Завдання для 5-Б класу
Українська мова
14.04. 5-Б кл. Укр. мова. Узагальнювальне слово в
реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах в реченні
з однорідними членами. Вивчити & 43, впр. 456 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
15.04. 5-Б кл. Укр. мова Тире при узагальнювальних словах в реченні з
однорідними членами. Вивчити & 43, впр. 457- письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
15.04. 5-Б кл. Укр. мова. Звертання. Непоширені і
поширені звертання. Розділові знаки при звертаннях. Вивчити & 44, впр. 470 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
17.04. 5-Б кл. Укр. мова . РМ № 21. Лист до рідної
людини з використанням звертань. Повторити &
44, впр. 473 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Українська мова
14.04. 5-Б кл. Укр. мова. Узагальнювальне слово в
реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах в реченні
з однорідними членами. Вивчити & 43, впр. 456 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
15.04. 5-Б кл. Укр. мова Тире при узагальнювальних словах в реченні з
однорідними членами. Вивчити & 43, впр. 457- письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
15.04. 5-Б кл. Укр. мова. Звертання. Непоширені і
поширені звертання. Розділові знаки при звертаннях. Вивчити & 44, впр. 470 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
17.04. 5-Б кл. Укр. мова . РМ № 21. Лист до рідної
людини з використанням звертань. Повторити &
44, впр. 473 - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Українська література.
13.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ.
Євген Гуцало.
"Лось". Основні відомості про письменника. Оповідання
"Лось". Прочитати ст. 203 – 211, скласти
план до оповідання «Лось» - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
17.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ. Євген Гуцало.
"Лось". Характеристика образів. Прочитати ст. 203 – 211, відп. на пит. на
стор. 210 – 211 – усно. Навчальний
матеріал і завдання на
платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
Завдання для 6 класу.
Українська мова.
13.04. 6 кл. Укр.мова.
Відмінювання порядкових числівників. Вивчити &57
. Провідміняти порядковий числівник 148-ий (за зразком таблиці на стор. 205).
14.04. 6 кл. Укр.мова. Творення числівників. Повторити&& 56, 57, вправа 478 – письмово.
15.04. 6 кл. Укр.мова. Узагальнення з теми
«Числівник». Вправа 481 – письмово.
13.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ.
Євген Гуцало.
"Лось". Основні відомості про письменника. Оповідання
"Лось". Прочитати ст. 203 – 211, скласти
план до оповідання «Лось» - письмово. Навчальний матеріал і завдання на платформі. https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
17.04. 5-А, 5-Б кл. Укр. літ. Євген Гуцало.
"Лось". Характеристика образів. Прочитати ст. 203 – 211, відп. на пит. на
стор. 210 – 211 – усно. Навчальний
матеріал і завдання на
платформі. https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
Завдання для 6 класу.
Українська мова.
13.04. 6 кл. Укр.мова.
Відмінювання порядкових числівників. Вивчити &57
. Провідміняти порядковий числівник 148-ий (за зразком таблиці на стор. 205).
14.04. 6 кл. Укр.мова. Творення числівників. Повторити&& 56, 57, вправа 478 – письмово.
15.04. 6 кл. Укр.мова. Узагальнення з теми
«Числівник». Вправа 481 – письмово.
Українська література.
17.04. 6 кл. Укр.літ. Леся Воронина».Таємне товариство боягузів, або
засіб від переляку №9». Читати стор. 196-211, відповідати на питання.
Завдання для 5-А класу
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Українська мова
Українська мова
07.04 Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити & 9, вправа 76,
08.04. Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити & 9, вправа 78
08.04. Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити & 9, вправа 78
08.04 Вивчити &10, виконати
вправу 81, підкреслити одноріні члени
речення.
10.04. Вивчити &10 на стор. 42, виконати
вправу 84, підкреслити однорідні члени
речення.
Українська література.
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
06.04. Виразне
читання віршів Т.Шевченка, П.Тичини. Виразно читати вірші Т.Шевченка, П.Тичини.
10.04. Література
рідного краю. Поезії Василя Марсюка. Виразно читати вірші В.Марсюка.
Завдання для 5-Б класу
Завдання для 6 класу.
Українська мова.
Завдання для 6 класу.
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Українська мова
Українська мова
07.04. Узагальнення
з теми «Члени речення». Повторити &41.
08.04 Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити &41.
08.04. Речення з однорідними членами речення. Вивчити &42 , вправа 444 письмово.
https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
08.04 Узагальнення з теми «Члени речення». Повторити &41.
08.04. Речення з однорідними членами речення. Вивчити &42 , вправа 444 письмово.
10.04. Кома між однорідними
членами речення. Вивчити &42, виконати вправу 447 (другий абзац списати)
Українська література.
06.04. Виразне читання віршів Т.Шевченка, П.Тичини. Виразно читати вірші Т.Шевченка, П.Тичини. Виразно читати вірші Т.Шевченка, П.Тичини.
10.04 Література
рідного краю. Поезії Василя Марсюка . Виразно читати вірші В.Марсюка.Завдання для 6 класу.
Українська мова.
06.04.
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. Вивчити &57, вправа 474 (Виконання впр. 474: шести-шістьох,
п’ятьох-п’яти, двадцяти – двадцятьох, вісьмох-восьми,, на десяти- на десятьох,
п’ятдесятьома- п’ятдесятьма).
07.04. Буква ь на
кінці числівників. Написання порядкових числівників. Вивчити &57, вправа 478.(записати цифри словами).
08.04.
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з
-тисячний. Вивчити
&57, провідміняти за зразком таблиці на ст.. 206
дробові числівники 3/7, 4/9 (Н.в. три сьомих, чотири дев'ятих Р.в трьох сьомих, чотирьох дев'ятих і тд.)
Українська література.
10.04. Леся
Воронина - сучасна письменниця. Сюжет. Читати стор. 194-196.
10.04. Леся
Воронина. "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9". Читати стор.
196-200, відповідати на питання.
Українська мова.
30.03
Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки.
Д.З. Вивчити &55, впр. 461 виконати письмово.
31.03.
Тема. Числівники прості, складні і складені.
Д.З. Повторити &56, вправа 471 письмово.
01.04.
Тема. Відмінювання кількісних числівників.
Д.З. Повторити &56, вправа 472 письмово.
Українська література.
03.04. Тема. М.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Сюжет.
03.04 Тема. М.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Головні герої.
Д.З. Прочитати твір М.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", відповідати на питання усно.
03.04 Тема. М.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Головні герої.
Д.З. Прочитати твір М.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", відповідати на питання усно.
Завдання для 5-А класу
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxODda
Українська мова
Українська мова
31.03 Вивчити & 9,
виконати вправу 75 –
письмово, підкреслити усі члени
речення.
01.04 Повторити &9, виконати вправу 471 (І – ІІ завдання) на
стор. 201. Переглянути відео https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all
03.04. Повторити &9,
виконати вправу 472 (І – ІІ завдання) на стор. 201-202.
Українська література.
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/tc/Njc1NDgxOTkxOTFa
30.03. Виразно читати вірші
П.Тичини, відповідати на питання, зробити аналіз одного вірша (тема, ідея,
образи, художні засоби: епітети, метафори, порівняння і т.д.)
03.04. Вивчити вірш П.Тичини
(1 на вибір з підручника).
Завдання для 5-Б класу
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MzE1ODQxOTBa
Українська мова
Українська мова
31.03. Вивчити &41
, вправа 437 (І-ІІ завдання).
01.04. Повторити &41, виконати вправу 435, 436 –письмово, підкреслити члени речення. Переглянути відео https://classroom.google.com/w/NTYyNzk3ODU2Njla/t/all
03.04. Повторити &41, виконати вправу 538 (на стор. 220).
Українська література.
Завдання на платформі https://classroom.google.com/w/NTY1NDQzNjk0MDda/tc/Njc1MDM2NDgyNzNa
30.03. Виразно читати вірші П.Тичини, відповідати на питання, зробити аналіз одного вірша (тема, ідея, образи, художні засоби: епітети, метафори, порівняння і т.д.)
03.04. Вивчити вірш П.Тичини (1 на вибір з підручника).
&31,32 вивчити, вправи 254,259,264 - письмово
Відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6UoopVNYSmI
https://www.youtube.com/watch?v=D-aiJjEdzuU
https://www.youtube.com/watch?v=4TsPUugCZwA
https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s
17.03, 18.03. 7 клас. Завдання з української літератури.
(За підручником Коваленко).
Читати ст.215-220, відповідати на питання. Новела "Гер переможений". Визначити тему, ідею, образи. Записати в зошити.
https://www.youtube.com/watch?v=uIuqANssI7s
https://www.youtube.com/watch?v=_HU1TljPLqI
16.03. 6 клас. Завдання з української мови. .
Вивчити &54, впр. 449 виконати письмово.
17.03. 6 клас. Завдання з української мови.
Вивчити &55, вправа 460 письмово.
18.03. 6 клас. Завдання з української мови.
Опрацювати & 79, вправа 592 - написати твір, обсяг пів сторінки.

Посилання на відео для перегляду:
https://www.youtube.com/watch?v=Pkb6RI45Z2A
20.03. 6 клас. Завдання з української літератури.
Прочитати твір М.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", відповідати на питання усно.
Відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=I2IfQ35RXKE
https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks
16.03. 5-А, 5-Б кл. Завдання з української літератури.
Прочитати ст.195-196, відп. на пит., записати терміни в зошит. Вивчити вірш "Садок вишневий коло хати" (ст.197).
20.03.5-А, 5-Б кл. Завдання з української літератури.
Прочитати біографію П.Тичини. Записати і вивчити терміни: метафора, епітет.
Посилання на відео для перегляду:
https://www.youtube.com/watch?v=E0jnBCkMEuM
https://www.youtube.com/watch?v=_QY2ZSTPX_w
https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8
https://www.youtube.com/watch?v=xxgosZn_tGY
17.03. 5-А кл. Укр.мова.
Вивчити & 9, виписати з правил приклади (3 речення), підкреслити всі члени речення - головні і другорядні.
Вивчити & 9, виписати з правил приклади (3 речення), підкреслити всі члени речення - головні і другорядні.
18.03. 5-А кл. Укр.мова.
Повторити &9, виконати вправу 73.
Повторити &9, виконати вправу 73.
20.03. 5-А кл. Укр.мова.
Повторити &9, виконати вправу 77.
Повторити &9, виконати вправу 77.
17.03. 5 - Б кл. Укр.мова.
Вивчити & 41, виконати вправу 433 - письмово, тільки підкреслити всі члени речення, питання усно.
Вивчити & 41, виконати вправу 433 - письмово, тільки підкреслити всі члени речення, питання усно.
18.03. 5-Б кл. Укр.мова.
Повторити &41, виконати вправу 434.
Повторити &41, виконати вправу 434.
20.03. 5-Б кл. Укр.мова.
Повторити &41, виконати вправу 441.
Повторити &41, виконати вправу 441.
Посилання відео для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4
Теоретичний матеріал для ознайомлення.
Головні та другорядні члени речення
Головні члени речення — це підмет і присудок.
Підмет — головний член речення, що означає дійову особу або предмет, про який говориться в реченні, і відповідає на питання хто? що? Підмет завжди пов’язаний із присудком і найчастіше виражається іменником або займенником у називному відмінку (На землю глянули тихі зорі (М. Коцюбинський)), рідше — дієсловом у неозначеній формі або числівником (Лиш боротись — значить жить! (І. Франко). «Три» у щоденнику виглядає не дуже симпатично).
Присудок — головний член речення, який характеризує підмет за дією, станом або ознакою і відповідає на питання що робить підмет? що з ним робиться? який він є? хто він такий? що він таке? Присудок завжди пов’язаний із підметом. Він найчастіше виражається дієсловом (Ліс дрімав у ранковій тиші), рідше — прикметником чи іменником (Вірний приятель — то найдорожчий скарб (Нар. тв.)).
Другорядні члени речення — це додатки, означення, обставини. Вони пояснюють або уточнюють головні члени речення й залежать від них.
Додаток — другорядний член речення, що означає предмет, на який спрямована дія або стан, і відповідає на питання непрямих відмінків (кого? чого? кому? чому? кого? що? ким? чим? на кому? на чому?). Додатки найчастіше виражаються іменниками або займенниками, а також усіма іншими частинами мови у значенні іменника (Стали їсти кашу. З’їли все, що було в буфеті).
Означення — другорядний член речення, що вказує на різні ознаки предмета і відповідає на питання який? чий? котрий? (у всіх родових, числових і відмінкових формах) та скільки? (лише в непрямих відмінках). Означення найчастіше виражається прикметником, займенником, числівником; рідше — іменником (Кубло змії, русалчине волосся Писав на склі мороз-поет (В. Свідзінський)).
Обставина — другорядний член речення, який виражає різноманітні ознаки дії або іншої ознаки (місце, час, причину, мету, спосіб, умову) і відповідає на питання де? коли? чому? з якою метою? як? та ін. Обставини найчастіше виражаються прислівниками або іменниками з прийменниками (Уранці (коли?) йшли (як?) бадьоро, швидко, легко: вітер дув (як?) збоку, а не супроти (Гр. Тютюнник)).
Немає коментарів:
Дописати коментар