Кроссенс

 Кроссенс.

Майорчикова Вікторія Вікторівна

Українська мова. 8 клас. "Синтаксис"

Кроссенс - асоціативна головоломка. Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і створено за аналогією зі словом «кросворд». Ця унікальна ідея належить письменнику, педагогу і математику Сергію Федіну й доктору технічних наук, художнику і філософуВолодимиру Бусленко. Кросcенс уперше був надрукований у 2002 р. у журналі «Наука і життя»[174]. Він являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев’яти квадратів (як у грі «Хрестики-нулики»).

Кроссенс можна використати як на уроках української мови, так і під час підготовки до виховного заходу, присвяченого Дню незалежності України, Міжнародному дню рідної мови.
Завдання №1.
1. Розгадати кроссенс. 
2. Скласти речення. Підкреслити головні і другорядні члени речення.
3. Утворити словосполучення, розібрати, зобразити схему, вказати вид підрядності.


Завдання №2.
1. Розгадати кроссенс. 
2. Скласти речення. Підкреслити головні і другорядні члени речення.
3. Скласти поезію про незалежну Україну, використовуючи кроссенс.

Завдання №2.
1. Розгадати кроссенс. 
2. Скласти речення. Підкреслити головні і другорядні члени речення.
3. Скласти поезію про незалежну Україну, видатні постаті , які боролись за незалежну Україну. використовуючи кроссенс.



Немає коментарів:

Дописати коментар